Alcatraz

14 juli 2016 - Yosemite National Park, California, Verenigde Staten

Indrukwekkend dagje.
Ongelooflijk dat je voor bepaalde zaken gewoon voor 25 jaar op zo'n eiland werd gezet... en 25 jaar wás dan ook 25 jaar, niets van strafvermindering mogelijk. Omstandigheden; werkelijk vreselijk, los van de isoleercellen in het donker, was de rest alles behalve luxe.
Op het eiland veel vogels, en dan met name MEEUWEN, iedereen die ons laatst nog gesproken heeft, weet hoe we dáárover denken...De boot heen en weer is heerlijk en mooi. Na Alcatras even gebeld voor transfer van hotel naar cruise America morgen, fijn dat dat geregeld is met het early-bird pakket. Daarna langs fishermanswarf gelopen en nog verder. Daar was het superleuk, veel vermaak ook op straat. Robert heeft ook nog even meegedaan, was heel grappig; ik sluit 2 video's bij. We hebben op aandringen van Sandy, Stella en Renée Rainforest cafe bezocht en ze hadden niets teveel gezegd! Echt een leuke ervaring! Nu op tijd slapen, want morgen gaan we voor het eerst met de camper en naar Yosimeti!

1. Willem, Astrid en Isabelle:
    21 juli 2016
    Was leuk om jullie blog weer te lezen en wat een super ervaring om in een limo te worden rondgereden.
    wij zitten nu in mammoth lakes, daar zijn jullie toch ook geweest?
    In Yosemite hebben wij ook de mist trail gedaan, was inderdaad behoorlijk pittig.
    Maar de overweldigende natuur maakt alles goed.
    Overmorgen gaan we op weg naar Las Vegas.

Groet,

Willem, Astrid, Isabelle
  2. Mirjam de Kuyper:
    21 juli 2016
    Wij hadden wel in Vegas willen blijven! We waren in het NY hotel. Wat een heerlijk eten! En als je kan is chique du soleil prachtig! Tot gauw weer! Hebben jullie ook een reisblog?