Bike the bridge!

13 juli 2016 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Nou, dat hebben we geweten...
Vanmorgen na een heerlijk ontbijt in een leuk restaurant, zijn we de fietsen gaan halen. Na korte uitleg gingen op pad. Overal zijn brede fietspaden, daar kunnen we in Nederland nog wat van leren..Het enige nadeel is, dat we een ervaren fietser bij ons hadden, die niet zo nauwkeurig kaart leest...ik doe t ' m ook niet na dus fietsen wij er braaf achteraan. De mevrouw van de bikeshop had ons belooft dat er geen erg stijle hellingen in de route zouden zitten.... Pfff ik hád al respect voor mensen die de alp d'uzes fietsen, maar nu is het respect voor onze kids erbij gekomen. Ik heb regelmatig met Marit gelopen, maar de boys hebben álles gefietst! Prachtige uitzichten en plaatjes van 'the Bridge ' bijgevoegd. Het lag wat in de mist, maar was prachtig, ook vanaf de ferry terug. En al een voorproefje op morgen gehad, want voeren langs Alcatras!

1. Ronald:
    Dapper!! Zijn veel heuvels daar
    Ziet er gaaf uit, brug zonder al teveel wolken, mooi!!
    Have fun op Alcatraz morgen; is de moeite waard!!
  2. Francesca:
    14 juli 2016
    Mooi, brug zonder wolken! Jullie hebben geluk gehad. Haha, San Francisco zonder heuvels. Bijna alleen maar! Have fun. Jullie gaan een mooie reis tegemoet. Gr
  3. Elly Bennis:
    14 juli 2016
    Goedemorgen, (alhoewel, jullie slapen nu (01.10) Leuke foto's en verhaal. Spierpijn??
  4. Renée:
    14 juli 2016
    Wat vreemd.....ik zie mijn reactie niet meer???
  5. Willem, Astrid en Isabelle:
    14 juli 2016
    Leuke foto's over 2 dagen fietsen wij daar ook.
  6. Mirjam de Kuyper:
    15 juli 2016
    Ik snap het ook niet Renée, maar ik heb het wel gelezen! En grappig Astrid! Een paar tips; kleed je aan in laagjes, soms koud en dan weer warm... En haal je fiets bij Pier 39 ipv in de buurt van grant plaza hotel, dat scheelt je een hoop klimwerk op de terugweg!