San Diego

29 juli 2016 - San Diego, California, Verenigde Staten

We staan op een KOA campground, en voor de keners onder de kampeerders is het net Las Dunas... Megagrote campers, drukte op de mainroad, douches die we wel sxhoner gezien hebben en als je geenlampjes aan je caravan hebt hangen, hoor je er niet bij..

Twee dagen was te kort om San Diego goed te leren kennen. Gister aangekomen en direct naar Seaworld doorgereden. Natuurlijk prachtig met zijn shows en enige attracties. We zijn er 5 uur zoet geweest. Daarna naar de camping en info over vervoer gevraagd voor de dag erna en
Toen heeft Marit een kampvuur gemaakt en deden we een wijntje met marshmallows.
Vanmorgen op tijd vertrokken met openbaar vervoer naar de USS Midway; een vliegdekschip dat buiten gebruik is maar waar je je bijna een dag op kunt vermaken. Echt heel gaaf. We werden wel erg moe van t geslenter en trappen lopen en het aanhoren van diverse gidsen. Dit waren veel oud militairen en mooi dat ze op deze manier nog betrokken blijven.
Onze volgende keuzes waren ' little Italy', Gaslamp quarter' of Oldtown. We gingen voor het laatste, alles werd omschreven als restaurants, winkels en gezellig, dus we zouden wel zien. Eigenlijk waren we behoorlijk moe. We liepen naar de metro en kwamen langs een gezellige speeltuin en daar ben je nooit te oud voor, alhoewel je voor sommige dingen wel te lang kunt zijn !
Oldtown was erg leuk; we waande ons in Mexico op een pleintje met mooi geklede serveersters en namen bier, en cola en een' platter', met Mexicaanse tappas. Daarna wat langs winkels en kraampjes geslenterd.
Daarna was alle energie wel op en stapte we weer in de trolley. We kwamen langs de Gaslamp quater en zagen hoe gezellig het was, maar kids waren moe en hadden nog andere plannen. Bij aankomst op de campground gingen ze naar t grote veld want daar werd een film gedraait. Z as g er gezellig 'n uit, maar ik ging met Ro nog even wat drinken bij het vuur en daarna koffers inpakken . Morgen vertrekken we naar LA en logeren in een appartement in Marina del Rey.

1. Stella:
    30 juli 2016
    Jaja vermoeiend he zo'n vakantie! Warm, veel te doen, veel te zien, indrukken, etc.maar hoop wel een mooie en onvergetelijke vakantie.
  2. Anita:
    2 augustus 2016
    Zo, net terug van een heerlijke Bonaire vakantie waarin we lang niet zoveel gedaan hebben als jullie hoor :) Maar wat een mooie verhalen, ga er vooral nog van genieten deze laatste week!
  3. Mirjam de Kuyper:
    2 augustus 2016
    Bedankt Anita, ben ook benieuwd naar jouw foto's en verhalen!
    Gr.Mirjam