Palm Springs

28 juli 2016 - Palm Springs, California, Verenigde Staten

Een erg warme, lange rit van Sedona naar Palm springs. Het is erg kaal en buiten 43 graden, en dan denk je aan te komen op een mooie camping met Spabaden. Die waren er ongetwijfeld, maarvoir de rest was het een super hete parkeerplaats voor de camper. Dan kan je natuurlijk de hele dag in t bad gaan liggen. Met weinig beschutting en daarna weer in de camper gaan zitten, maar we dachten hier een dag in te lopen en wat te relaxen. Bovendien was het in Desert Hot Springs en dat was nog 20 min van Palm springs. Dus gingen we op zoek naar een camping ín Palm Springs. Toen kwamen we ( i.m. gekookt, want de airco bereikt het achterste zitgedeelte in de camper nauwelijks) langs een prachtig hotel...We hebben t weer heerlijk gehad. Leker zwembad, eten en bedden. Wat kan je dat v toch waarderen na zo'n rit! Ik weet het; we zijn luxepaarden

1. Renée:
    28 juli 2016
    Tja dat kun je wel zeggen ja! Maar begrijp t wel...is daar nu middenin de zomer daar en da's knap heet! Maar ja, waarom niet camper huren als je zo'nog luxe peerd bent? K(r)amperen is nu 1 x vaak afzien!
  2. Renée:
    28 juli 2016