Lake Powel/ Page dag 1

23 juli 2016 - Page, Arizona, Verenigde Staten

Vandaag niet zo'n lange rit gereden .
Onderweg Horseshoe bend bezocht. Dit ligt iets voorbij Page en over de dam. Echt een ongelofelijk warme korte klim, door het rode zand, maar het leverde prachtige plaatjes op van Colorado river.
Daarna naar onze campground geheel oververhit.. Daar was het niet veel koeler..
We hadden smiddags boodschappen gedaan en dus toch maar bbq-en voor de eerste keer. Het waren weer spannende wolkenpartijen, maar het bleef (warm) en droog. We Hebben besloten het op één overnachting te houden gezien de warmte en geen zwembad. Ja, wel een meer, maar met veel rode mieren op de kant niet echt uitnodigend. Een boot huren is leuk maar zeer prijzig en ook zonder enige beschutting en moeten wel 4 uur op t water als we de antilope canyon willen zien. Gaan nu vroeg op en rijden naar Lower Canyon voor rondleiding en rijden dan door naar nieuw geboekte KOAcamping ( mèt zwembad). Maar voor 1 nacht en zo lopen we 2 nachten in op de planning. Wellicht kunnen we dan proberen langer te verblijven bij een van de latere verblijven,

1. Renée:
    23 juli 2016
    Jaja, reken maar dat het daar erg warm is, ook richting Flagstaff (en Phoenix - Arizona)! Maar zo'n prachtig landschap de Grand Canyon..... Mooie foto''s! Leuk dat jullie over Hoover dam gereden zijn. Wat n bouwwerk he? Veel plezier in Lower Canyon!
  2. Elly Bennis:
    23 juli 2016
    Ik had niet eerder tijd te lezen maar top dat jullie zo genieten. Las Vegas is ook helemaal geweldig toch, zeker om het een x te zien en beleven. Een stad in de woestijn!!! met jaarlijks (of zoiets) weer een nieuw/ander hotel. Wat extra vakantiegeld gewonnen?
    Veilige km's nog en stuur maar de mooie foto's van de canyons etc. genieten wij op afstand mee ;))